פסיכותרפיה הוליסטית לימודים ברמה שלא הכרת

פסיכותרפיה הוליסטית לימודים ברמה שלא הכרת

פסיכותרפיה הוליסטית היא שיטה המציעה טיפול בסבך הרגשי של אדם, אך בניגוד לתורות פסיכולוגיות רגילות, פסיכותרפיה הוליסטית מטפלת בנפש תוך התייחסות ומבט ייסודי על מכלול ההיבטים – הפיזי, הרוחני, האנרגטי והרגשי. מעצם שמה, ההיגיון מאחורי הפסיכותרפיה ההוליסטית הוא שאין טעם לטפל רק באלמנט אחד וכי הריפוי חייב לבוא מתוך הבנת יחסי הגומלין בין האלמנטים השונים המרכיבים אותנו. האמונה היא כי כל מצוקה של אדם נובעת ומתבטאת הן בגוף והן בנפש.

הצעד הראשון בתהליך הריפוי הוא איבחון שמתקיים לרוב במתכונת של שיחות והיכרות מעמיקה, עד להכרת המטופל, הדברים המטרידים אותו והמורכבויות השונות שלו. בהמשך משולבים בטיפול גם דמיון מודרך, שימוש בשיטות נשימה שונות, מדיטציה, ריפוי באמצעות אומנות, טכניקות של מגע, אלמנטים של תנועה, ועוד.

בעיקר בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים, בולטת המורכבות של הפגיעות והטראומות של חלקים גדולים באוכלוסייה הישראלית. בימים אלו נדמה כי ההכשרה בתחום הפסיכותרפיה ההוליסטית יכולה להיות משמעותית וחשובה גם עבור המטפלים העתידיים ובוודאי שעבור מאות אלפי המטופלים הפוטנציאליים. 

הלימודים של שיטות הפסיכותרפיה ההוליסטית יכולים לבוא מכמה כיוונים וגישות שונות. לרוב הם כוללים תפישות טיפוליות משולבות, הן כאלו השואבות מהרפואה המערבית והן כאלו המתבססות על רפאה עתיקה ומלאת חוכמה מהמזרח הרחוק. אם ברצונכם ללמוד כיצד לטפל, עליכם למצוא את הגישה שהכי מתאימה לכם ומחוברת לאידיאולגיה שלכם והאמונות האישיות שמהן אם נובעים.    

פסיכותרפיה הוליסטית לימודים

בישראל יש כמה וכמה מכללות וגופים אינטרנטיים המציעים לימודים של פסיכותרפיה הוליסטית, בגירסאות שונות, גישות מגוונות ופרשנויות טיפוליות. אחת המעניינות והמוצלחות שבהן היא השיטה של תרפיית המימדים, הכוללת אלמנטים שונים של טיפול, בהם גם טיפול בתת מודע והאמונה כי באמצעות טיפול אינטגרטיבי ניתן לרדת לעומק של הבעיות, לפתוח אותן ובאמצעות שיטות מגוונות להגיע גם לפיתרונות. 

אחד היתרונות של הגישה העומדת מאחורי תרפיית המימדים היא שבאמצעות החלוקה הספציפית ל-9 מימדים שונים, ניתן להבדיל ולמקם נכון את הבעיה ממנה סובל המטופל, וכך לטפל בבעיות בצורה מדוייקת יותר. 

תרפיית המימדים מציעה מגוון של קורסים המשלבים לימוד תהליכים תת הכרתיים, הקשר בין הגוף לתודעה, הכרת 12 המרידאינים על פי הרפואה הסינית, היכרות עם מערכות שונות בגוף ועוד. הלימוד של תרפיית המימדים מציע כמה רמות של לימוד והעמקה, וכך בעצם אתם יכולים למצוא את הדרך המתאימה לכם באופן אישי.

גיא נמרוד

מקום הטיפול: נתניה.
התמחות: מאסטר בתרפיית מימדים, מאסטר ברפואת עץ הדורות ורפואת תדרים, אימון עם קלפים ככלי אימוני וקלפי השלכה, Nlp Master, Time Line Therapy Master מנחה דמיון מודרך אריקסוניאני, Tao Mentoring Master בנוירו-תרפיה E.M.I בטראומות/ P.T.S.D, חרדות, פוביות ועוד.
אקסס בארס מחיר

אקסס בארס מחיר

אקסס בארס השוואת מחירים טיפול האקסס בארס הפך לפופולארי מאד בשנים האחרונות בזכות התוצאות שהוא משיג, אבל לא פחות מזה – בזכות שיטת הטיפול. בעוד

קרא עוד »
קורס טיפול רגשי בילדים

קורס טיפול רגשי בילדים

בתוך כל האימה והטראומות שמקיפים אותנו, נדמה כי הקבוצה הרגישה והפגיעה ביותר היא ילדים רכים ונוער מתבגר. גם מי שכביכול נמצאים במסגרות מוגנות משפחיות ואחרות,

קרא עוד »
emdr לימודים

emdr קורס

שיטת הטיפול הנקראת EMDR (ראשי תיבות של Eye Movement Desensitization and Reprocessing) היא תרפייה מוכרת שנחקרת כבר שנים רבות ומתבססת על מודל שנקרא AIP (ראשי

קרא עוד »

עולם התודעה והטיפול מעניין אותך?

זה הזמן שלך להירשם לניוזלטר של תרפיית מימדים!

ולקבל את התכנים המעודכנים ביותר בעולם ריפוי התודעה ורפואת העתיד!

(*זה ועוד הפתעות רבות)

תפריט נגישות