במיוחד לאנשי ונשות חינוך והוראה:
בתוך 7 חודשים תתמחו בשיטת טיפול רב תחומית שתאפשר לכם לעזור לילדים ולמבוגרים להתגבר על מגוון נרחב של בעיות בריאותיות והתנהגותיות ותהנו מקריירה נוספת מתגמלת במיוחד
(אין צורך בניסיון קודם)
הלימודים מוכרים כלימודי רשות/חובה בסבסוד הקרן לעובדי ההוראה
*רוצה לשדרג את החיים האישיים והמקצועיים שלי ולהשתלב בתחום הטיפול
"אני רואה את הקושי כל יום, אבל אין לי דרך אמיתית לעזור… הלוואי והייתה לי"
"זה מרגיש שאני רק מכבה שריפות, במקום לחולל שינוי"
"הגעתי לתחום החינוך בשביל להשפיע, אבל זה ממש לא מה שקורה כרגע"
אלו משפטים שאנשי חינוך והוראה נפלאים ונפלאות, שרוצים מכל ה♥ להיות שם בשביל הדור הבא משתפים אותנו שהם אומרים לעצמם לאחרונה.
והאמת? שזה טבעי לגמרי.
כי כשנכנסים בכל בוקר לגנים עמוסים ולכיתות המלאות
(לעומת ממוצע של 23 תלמידים בכיתה בשאר מדינות ה-OECD)
כשממול ילדים יקרים המתמודדים עם הפרעות קשב (בישראל הממוצע להפרעות קשב גדול פי 2 מהעולם) ביחד עם בעיות רגשיות, קשיים חברתיים, חרמות, טראומות, חרדות, התפרצויות זעם ועוד קשיים התנהגותיים ו/או בריאותיים שהתעצמו בתקופה האחרונה…
המשימה היא כבר לא "רק" ללמד, אלא להכיל, להרגיע, לטפל ולהחזיק,
יום אחרי יום, לבד.
השכר נשחק (ויוקר המחיה שובר שיאים)
כולל קיצוצים של כ־4.25% מתחילת 2025
יש מחסור רציני בכוח אדם
שמביא גננות להעביר ימים שלמים ללא סייעות ואת המורים ללמד מקצועות שלא הוכשרו ללמד
שירותי הבריאות הציבוריים קורסים
והרבה מהאחריות הרגשית, החינוכית והחברתית עוברת אוטומטית לצוות ההוראה
אפשר לעשות הסבה לתחום אחר לחלוטין ולהגיד:
אבל… אם אתם אנשי חינוך והוראה, לא בחרתם לעסוק בתחום רק על בסיס הגיון – וגם לא רק בשביל הכסף או המעמד
בחרתם בו מהלב. מהבטן. מהאהבה לילדים. מתוך תחושת שליחות. מתוך אמונה שאתם צריכים – ורוצים – להיות שם בשביל הדור הצעיר!
ולכן אנשי ונשות חינוך רבים בוחרים לנקוט עמדה אקטיבית מול בעייה קיימת
ב25 השנים האחרונות, יותר ויותר אנשי ונשות חינוך והוראה בוחרים לקחת את השליחות כמה צעדים קדימה ומגיעים ללמוד את השיטה שלנו – שמטרתה לרפא כל קושי פיזי ו/או מנטלי דרך עבודה תודעתית עמוקה ופרקטית, שאפקטיבית מאוד עם כל הגילאים
ככה הם זוכים ליצור שינוי חיובי ומתמשך אצל הדור הצעיר – וזה אפשרי גם עבורכם
כי אנחנו כבר למדנו מזמן:
גם הגשמה וגם שליחות.
רוב מי שלומדים את השיטה עוסקים בתחום כקריירה שנייה – וככה הרווח הוא כפול:
אישית
עוזרים לילדים ומבוגרים להחלים ממגוון רחב של בעיות בריאותיות – וזוכים בסיפוק אדיר!
וכלכלית
משדרגים משמעותית(!) את ההכנסה החודשית, מעבודה של כמה שעות בשעות הפנויות (ניתן לטפל בשיטה גם מרחוק)
הלימודים עצמם אינם מחייבים שינויים גדולים בחיים-
הם היברדיים (ניתן ללמוד מהבית או מהמכללה)
ומוכרים כלימודי רשות/חובה בסבסוד הקרן לעובדי ההוראה
רויטל ישראלוב
אשת חינוך והוראה – ומטפלת בשיטה
"לא ראיתי הרבה מכללות שנותנים מעטפת ליווי של מנטורים ומאפשרים לאנשים בזמן אמת אפשרות לשאול, להתקדם, לתהות. זה מדהים "
נטלי ברונר כהן
אשת חינוך והוראה – ומטפלת בשיטה
"הייתה לי עבודה נוחה, אבל הרגשתי שמשהו חסר!"
ורד וקנין
אשת חינוך והוראה – ומטפלת בשיטה
"אחרי 26 שנה, החלטתי להגשים את החלום שלי"
*רוצה לשדרג את החיים האישיים והמקצועיים שלי!
רויטל ישראלוב
אשת חינוך והוראה – ומטפלת בשיטה
"לא ראיתי הרבה מכללות שנותנים מעטפת ליווי של מנטורים ומאפשרים לאנשים בזמן אמת אפשרות לשאול, להתקדם, לתהות. זה מדהים "
נטלי ברונר כהן
אשת חינוך והוראה – ומטפלת בשיטה
"הייתה לי עבודה נוחה, אבל הרגשתי שמשהו חסר!"
ורד וקנין
אשת חינוך והוראה – ומטפלת בשיטה
"אחרי 26 שנה, החלטתי להגשים את החלום שלי"
*רוצה לשדרג את החיים האישיים והמקצועיים שלי!
תרפיית מימדים היא שיטה טיפולית שקיימת מעל 25 שנים,
שפותחה מתוך שילוב ממוקד של תחומים כמו פסיכולוגיה יישומית, ביולוגיה, NLP, מדעי המוח, קינסיולוגיה, טאואיזם, קבלה, פיזיקה קוונטית ועוד.
בגישה של השיטה, מאחורי כל מחלה פיזית או מנטלית נמצא זיכרון, חוויה או אמונה שנצרבו בלא־מודע ברגע מסוים; והחוויה הזו, אם לא שוחררה, נשמרת בגוף וגורמת לקשיים בריאותיים מגוונים, ממש כמו "פקק" שחוסם את הגוף מלרפא את עצמו.
לא בתיאוריה, אלא ב"שטח", בגן או בכיתה;
הם מנסים להגיע ללב של הילד שלא משתתף בשיעורים – כי הם מבינים שמשהו עובר עליו
הם רוצים למצוא דרך לעזור לילדה הכי יפה בגן שעוברת חרם
והם היו רוצים לסייע שם לילד עם העיניים החכמות שמקבל ציונים נמוכים
והם מרגישים שהשורש לקושי של הילדים הוא עמוק ממה שגלוי לעין ועוד שיחה, עוד תרופה או עוד ענישה לא באמת יפתרו את הבעיה, אלא רק ישימו פלסטר.
וכאן בדיוק נכנסת תרפיית מימדים
השיטה מבוססת על פרוטוקול שיודע להגיע למקור הקושי, דרך הלא-מודע, באופן מהיר ומדויק.
מאתרים
הטיפול מתחיל בשיחה פשוטה, במטרה לקבל תמונה ראשונית ולכוון את הטיפול בצורה מדויקת.
שלב זה יעזור להבין באיזה מימד יושבת החסימה:
המימד המנטלי
אירועים שגרמו לאמונות מגבילות:
"אני לא מספיק מעניין", "רק אם אפריע ישימו לב אליי" ועוד.
המימד הרגשי
רגשות חזקים שלא קיבלו עיבוד (הודחקו): עלבון, פחד, בושה, כעס, שנשארו כלואים בגוף ומופיעים ככאב, חרדה, התפרצויות זעם ועוד.
המימד התחושתי
תחושות שנקלטו בגוף ברגע של מצוקה כמו חנק, קיפאון או כאב ונשארות "תקועות" במערכת, ככה שהן ממשיכות להשפיע גם שנים אחרי, ומתבטאות ככאבים או בעיות התנהגות – לרוב בלי שום סיבה רפואית ברורה.
בדיקת שריר
לאחר מכן, המטפל משתמש בטכניקה מוכרת מקיניסולוגיה יישומית, שעברה התאמה לפרוטוקול שלנו.
הבדיקה משמשת ככלי אבחון מדויק שמאפשר למטפל לזהות את מקור הבעיה בצורה ממוקדת ויעילה.
במהלך הטיפול שואלים שאלות ממוקדות כמו:
"האם הקושי קשור לאירוע מהעבר?"
"האם יש כאן רגש שלא קיבל ביטוי?"
"האם החסימה קשורה למערכת יחסים מסוימת?"
התגובות הפיזיולוגיות של הגוף מסייעות למטפל להבין היכן נמצאת החסימה ומה הדרך הטובה ביותר לטפל בה. זהו תהליך מובנה ומדויק שמבוסס על עקרונות מוכחים של הקשר בין גוף-נפש.
פריקה וטעינה
אחרי שקיבלנו את כל המידע מהגוף, מגיע שלב הפריקה והטעינה:
ראשית: פריקה
זה הרגע שבו מתחילים לשחרר כל אירוע קשה, כל חוויה מטלטלת, כל רגש שלא קיבל מקום שנשמרו בגוף ובתודעה. המטפל עובד עם המטופל בתהליך עדין ומדויק שמאפשר לחסימות האלה סוף סוף להשתחרר. זה כמו לפתוח ברז שהיה סתום שנים – פתאום האנרגיה זורמת שוב.
ואז :טעינה
אבל לא מספיק רק לשחרר. צריך גם לבנות מחדש. במקום שבו היה "אני לא מספיק טוב" -> מטעינים "אני ראוי לאהבה" במקום "אסור לי להצליח" – > מטעינים "זה הרגע לממש את הפוטנציאל שלי"
הטעינה נעשית באותה שיטה עדינה ומדויקת – המאפשרת לתודעה לקבל ולהטמיע את האמונות החדשות והבריאות.
והתוצאה?
המערכת משחררת את מה שהכביד עלייה, בצורה טבעית
האיברים שנפגעו כתוצאה מהחסימה חוזרים לקבל אנרגיית חיים (צ'י) חזקה ועוד בעיות בריאותיות נפתרות "על הדרך"
הבריאות חוזרת במלוא העוצמה והטיפול מושלם, לרוב תוך כמה טיפולים בודדים
כשהלא-מודע מתנקה מהאירוע, זה כמו "פקק תנועה" שהשתחרר –
המערכת חוזרת לתפקוד מלא וזה נכון לכל בעיה בריאותית, אצל ילדים ומבוגרים כאחד.
משה טלר
איש חינוך וכיום מרצה בכיר במכללה
מתאר מקרה מרגש שבו טיפל בילדה בת 12, שסבלה מחרדת נטישה קשה:
"היא הייתה רצה מבית הספר הביתה כל יום, בבכי קורע לב, רק כדי לוודא שאמא שלה לא נעלמה.
אף אחד לא ידע איך לעזור לה. תוך כדי הלימודים בתרפיית מימדים, התחלתי לעבוד איתה. גילינו שהשורש היה אירוע בילדות מוקדמת שבו היא חוותה תחושת נטישה עמוקה.
תוך כעשרה מפגשים, החרדה נעלמה, היא אפילו לא זכרה מה גרם לה לרוץ הביתה כל יום! זה היה מרגש מאוד"
בזכות הפרוטוקול הייחודי של השיטה, שמנקה חסמים מהלא-מודע וכך מביאה להבראה עמוקה ומתמשכת, השיטה יכולה לרפא את רוב הבעיות הפיזיות ו/או המנטליות – ומתאימה לכל הגילאים
בעיות פיזיות
מיגרנות, כאבים כרוניים, בעיות עיכול, בעיות ראייה, אסטמה, בעיות פוריות, הפרעות שינה, אלרגיות, לחץ דם גבוה, חולשה, עייפות וחוסר אנרגיה, תסמינים ללא הסבר רפואי ועוד
בעיות רגשיות
חרדות, דיכאון, מועקה, פחדים, התפרצויות, קשיים חברתיים, קשיים לימודיים, תחושת תקיעות, חוסר בביטחון וערך עצמי, קשיים בזוגיות ועוד
אמונות מגבילות
אמונות שגדלנו עליהן, חונכנו לחשוב אותן, והן תוקעות אותנו במקום. אמונות כמו 'אני לא מספיק טוב', 'כסף זה משהו רע', 'אני לא ראוי להצלחה', 'אסור לי לבקש עזרה' ועוד. אמונות אלו נהפכות לחסמים בלתי נראים שמגבילים אותנו בכל תחומי החיים – בקריירה, ביחסים, בהגשמה עצמית ובכל החלטה שאנחנו מקבלים. השיטה מזהה ומשחררת את האמונות המגבילות האלו, ופותחת דלת להעצמה אישית אמיתית ומתמשכת.
עוברים
היפוך עובר, צירים מוקדמים
תינוקות
קשיי הירדמות, בכי לא מוסבר, ריפלוקס
ילדים
חרדות, לקויות למידה ודיסלקציה, אסטמה, הפרעות קשב, הרטבת לילה
מתבגרים
מרדנות, התפרצויות זעם, הפרעות אכילה
מבוגרים
בעיות פוריות, חרדות, תשישות כרונית, גמילה, בעיות עיניים ושמיעה, לחץ דם, זיכרון, עצבנות
גיל הזהב
בעיות זיכרון, חוסר תיאבון, בעיות יציבה, סחרורות, שינה מקוטעת
אז תארו לעצמכם:
שדווקא עכשיו, כשהאתגרים בכיתות ובגנים גדולים מתמיד, כשילדים מגיעים עם קשיים שחורגים מגבולות החינוך הרגיל, היה לכם את הכלי הנכון לעזור להם באמת.
לא רק להכיל – אלא לרפא. לא רק לתמוך – אלא לשנות. כמה זה ישנה את החוויה שלכם כאנשי חינוך? את ההשפעה שלכם? את הסיפוק היומיומי?
המכללה פותחת את שעריה ללימודי השיטה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, בהובלת מרצים בכירים ומנוסים בתחום, בשיטה שכבר נמצאת בשימוש רחב בקהילות מקצועיות בישראל וברחבי העולם.
הלימודים מועברים במתכונת חדשנית ופרקטית, עם תוכנית לימודים המותאמת אישית לכל אחד ואחת, כולל סטאז' ייחודי לצורך הטמעת החומר הנלמד.
168 שעות אקדמיות
(26 שיעורים)
אפשרות ללמידה היברידית
אפשר ללמוד מהמכללה
או מהבית
בסיום תוענק תעודת פסיכותרפיסט מוסמך
בכפוף למבחן מסכם והגשת עבודה מעשית
תניה שור ארבל
"אחרי טיפול אחד יש כזו השפעה דרמטית לטובה"
חגית אסולין
ראיתי תוצאות בטיפול לאנשים מסביבי וגם אני חוויתי טיפול לפני שהתחלתי ללמוד
דורית וייסמן
"גם כמטופלת וגם כלומדת את השיטה אני מודה יום יום על מה שקיבלתי ומברכת את זה"
אביגיל בן נעים
"אנשים צריכים לעמוד בתור ללמוד כאן!"
אברהם בן נעים
"יש פה שיטה שנותנת הכל על מגש של כסף…"
הודיה פריינטה
"זו חוויה מטורפת"
רונה דר
"טיפלתי בבת שלי באלרגיה, זה נעלם. היום אני עוזרת לאנשים בשעות הפנאי, בנוסף לעבודה שלי במשרה מלאה"
לתיאום שיחה עם יועצ/ת לימודים מלאו פרטים – ונחזור עד 24 שעות:
[1] הפרטים שנמסרו נשמרים אצלנו תחת תקני אבטחה מחמיר [SSL] ולא נעביר אותם לצד ג' לעולם! [2] השארת פרטים מהווה הסכמה לקבלת עדכונים ותוכן שיווקי מ'מכללת תרפיית מימדים'. אנחנו עושים מאמץ לשלוח רק תוכן מלא בערך ומעורר השראה, ואפשר לרדת מרשימת התפוצה שלנו ב-2 לחיצות בכל שלב.
המכללה הוקמה לפני 25 שנה על ידי יובל נס לוי ז"ל, פסיכותרפיסט עם תואר שני בפסיכולוגיה-סוציולוגיה,מתוך תחושת שליחות להעביר את השיטה שפיתח לכמה שיותר מטפלים בישראל ובעולם.
לאחר לימודיו האקדמיים, החליט יובל להשקיע את חייו לפיתוח תרפיית מימדים, המשלבת בין מגוון שיטות טיפול, תורות עתיקות ופרקטיקות מודרניות, בשביל לייצר שיטה שיכולה לעזור לאנשים להתרפא בדרך מהירה, עמוקה ושורשית.
יובל ז"ל, נהג לספר:
"כילד, לא הצלחתי לקרוא יותר מ10 שורות. מצד אחד, במקצועות ריאליים, קיבלתי ציונים של מאיות ובמקצועות הומניים ציונים נוראיים. אבא שלי, שהיה רופא עיניים, ביצע בדיקת עיניים, מצא שהראייה שלי תקינה לחלוטין ואמר שאני פשוט עצלן, זה גרם לי להרגיש מתוסכל, חסר אונים ושונה.
כשגדלתי חיפשתי תשובות לשאלה '"למה יש הפרעות, תחושות ולקויות – שאין להם מרפא?' 'הרי הגוף מתחדש כל הזמן, אז איך זה שהגוף מתחדש והמחלה נשארת?' כי שהמחלה נשארת, פירוש הדבר הוא שהבעיה היא בתוכנה ולא בחומרה. כאשר אדם עובר משבר, המשברים האלה משאירים בו מטענים רגשיים שליליים, המטענים האלה לאט לאט הופכים למטענים ששוקעים בלא מודע. עם הזמן כשהמשקעים האלה לא מטופלים, הם גורמים לבעיות, מחלות ולקויות.
תרפיית ממדים מגיעה לאותם באגים בתוכנה, ועוזרת להשיב את הבריאות על קנה. היה לי מאוד חשוב לייצר כלי זמין, קל, מדויק ומפורט מעין GPS תודעתי, שכל מי שלומד כיצד להפעיל אותו, יכול לסייע ולעזור לאנשים"
את המחיר המלא נגיש לאחר שיחת התאמה עם יועצ/ת לימודים, במהלכה נוודא ביחד שהלימודים מתאימים בדיוק למה שאתם מחפשים.
לגמרי. הרבה מטפלים בשיטה לא הגיעו מעולם הטיפול, הם פשוט חיפשו כלים לעזור לאחרים, והתחילו עם לב פתוח וסקרנות. כל מה שצריך זה חיבור אמיתי לאנשים.
כן. אחד היתרונות הגדולים של השיטה הוא שניתן ליישם אותה גם בטיפול מרחוק, זה מאפשר לעבוד מכל מקום, בגמישות מלאה.
גם לומדים איך לשווק ולמצוא מטופלים כבר במהלך ההכשרה, גם המכללה מעבירה הפניות כל הזמן – ואולי הכי חשוב, כאשר מייצרים תוצאות מדהימות למטופל אחד, הוא מביא איתו עוד בני משפחה וחברים כדי שיתנסו בעצמם בכוחה של השיטה ("סיפרו לי שאני חייב לעבור טיפול אצלך!" הוא אולי המשפט שהבוגרים שלנו שומעים הכי הרבה 🙂).
בהחלט. יש כיתות נפרדות, וההכשרה מותאמת מאוד גם למגזרים שומרי מצוות.
אנשי חינוך מושלמים לעולם הטיפול בכלל ולשיטה שלנו בפרט! כי הם מגיעים עם רגישות, יכולת הכלה ואינטואיציה – שזה בדיוק מה שמטפל טוב צריך. בתמורה, הם זוכים לתגמול מעולה ותחושת סיפוק אדירה.
כן. כבר במהלך ההכשרה מתחילים לתרגל, לטפל ולקבל ביטחון בשיטה. בסיום שנה א' ניתן להתחיל לקבל מטופלים, עם ליווי מקצועי של צוות המכללה.
טיפול בתרפיית מימדים אינו מצריך מגע טיפולי כמו בעיסויים, אך נדרש מגע מינימלי לצורך פריקת זיכרונות תאיים על ידי תיפופים לאורך ערוצי אנרגיה לאחר שאותרו איברים שנפגעו כתוצאה מאירועי עבר וממטענים רגשיים תחושתיים או מנטליים. במקרה שמטופל לא מעוניין כלל במגע יש אפשרות לבצע פריקות בדרכים אחרות שאינן מצריכות מגע.
הרבה מהסטודנטים שלנו הם מטפלים פעילים – ולכן קיימת אפשרות ללמוד באופן מקוון או בזמנים שונים,
מה שמאפשר לכל אחד או אחת להתאים את הלימודים ללוח הזמנים האישי שלו.
טיפול אצל מי שעבר הכשרה במלואה על ידי המכללה ופועל על פי פרוטוקול הטיפול שנלמד, לא רק שלא מזיק, אלא יעיל ותורם במידה רבה!
לכל הגילאים. מתינוקות עד אנשים מבוגרים.
כן, השיטה נבדקה על ידי מספר רבנים והותרה ללימודים. רבים מתלמידינו נמנים עם מגזרים תורניים חרדים.
ועדיין מתלבטים? לגיטימי לגמרי,
בתור אנשי חינוך, אתם רוצים לבדוק, לשאול, לוודא שיש משמעות, ערך, דיוק לפני שאתם בוחרים בדרך מסוימת, ככה זה כשעובדים עם לב פתוח ועם עיניים שרואות רחוק.
אז אנחנו מציעים דבר כזה:
אם אתם מרגישים שההכשרה שלנו יכולה להיות דרך להעמיק את ההשפעה, לחזק את השליחות ולבנות לעצמכם מסלול נוסף של תגמול אישי וכלכלי – מוזמנים לקבוע שיחה עם יועצ/ת לימודים ותוך 24 שעות נבדוק ביחד האם ההכשרה שלנו מדויקת להמשך הדרך האישית והמקצועית שלכם.
*רוצה לבדוק אם ההכשרה שלכם היא הבחירה המדויקת ביותר עבורי
Ⓒ דף זה נבנה בדם יזע ודמעות של אושר, ע"י פרטנרס