מכללות לרפואה משלימה

מכללות לרפואה משלימה

מכללות לרפואה משלימה כוללות קורסים, אשר הינם משלימים למעשה לרפואה הקונבנציונלית. במרבית הקורסים, יושם דגש על הקשר בין גוף לנפש, ועל הניסיון לרדת לשורשי הבעיה כדי לפתור אותה. לא עוד, בדיקת האיבר הספציפי הכואב ומתן תרופות הנמצאות על המדף, אלא בירור וחקירה של הסיבה הנפשית או הרגשית לכאב או לקושי המורגש. כך, למשל, בתרפיית ממדים, יוכלו המטפלים להצביע על אנרגיה שלילית הקיימת בגוף ומשפיעה על מערכות שונות, כתוצאה מאירועים, חוויות או מחשבות שנוצרו בעבר והודחקו.  

אילו קורסים ניתן ללמוד במסגרת המכללה לרפואה משלימה?

הידע הקיים אשר מקשר בין העולם הריגשי והביטוי שלו בעולם הפיסי הינו נרחב ומגוון. הקורסים השונים אשר יכולים להילמד במסגרתה של מכללת רפואה משלימה יכולים לעסוק כאמור בתרפיית ממדים, אך ישנם גם קורסים העוסקים בייעוץ זוגי, נטורפתיה, ריפוי בתדרים, רפואה סינית וקורסי תזונה. קורסים אלה הינם משלימים וקשורים אחד לשני, ולמעשה מטפל אשר ייבחר לטעום מהידע הקיים בנושאים רבים אלה יוכל לקבל כלים רבים יותר לפתרון והתמודדות עם מגוון בעיות, אותם מציגים מטופלים שונים. לחילופין, ישנם מטפלים אשר מעוניינים להתמקצע ולבחור בנושא או בקורס אחד, כך שיוכלו להעמיק ולהבין אותו באופן יסודי יותר. תהיה הבחירה אשר תהיה, אנשים אשר בחרו במקצועות הטיפול יידרשו ללמוד ולהתעדכן בידע חדש ובהתפתחויות הנעשות עם הזמן, כדי למלא את משימתם באופן הטוב ביותר.  

איך לומדים ומה היתרון בלמידה במסגרת מכללות לרפואה משלימה?

כיום, לאור משבר מגיפת הקורונה, ישנן אופציות נוספות ללמוד ולהעשיר את הידע, מלבד להיות נוכחים פיסית במכללה. ניתנת אפשרות בקורסים רבים ללמוד און ליין, כך שהמרחק הפיסי והנגישות לא יהוו מכשול עבור אף אדם המעוניין ללמוד. כמו כן, מכללת רפואה משלימה הינה, אינטימית וקטנה יותר מאשר מוסדות השכלה גדולים ורשמיים, כך שהאינטראקציות בין הסטודנטים לבין עצמם ובין הסטודנטים למרצים ולמנהלים אינה רשמית בהכרח ועשויה לעודד ולייצר קשרים שלא חשבתם שאפשר לייצר קודם לכן. מעבר לכך, היתרון הגדול בללמוד במקום כמו המכללה לרפואה משלימה היא שרואים אותך, מבינים אותך ומסייעים לך בכל הנדרש, לרבות תרגולים, סטאז'ים ופתיחת דלתות באמצעות התוודעות לקהל פוטנציאלי וקישור לאנשים ומסייעים שיוכלו לתרום לך.

עולם התודעה והטיפול מעניין אותך?

זה הזמן שלך להירשם לניוזלטר של תרפיית מימדים!

ולקבל את התכנים המעודכנים ביותר בעולם ריפוי התודעה ורפואת העתיד!

(*זה ועוד הפתעות רבות)

תפריט נגישות